Nou Bloc
divendres, 30 de novembre del 2012
¿Qué dijo el General Prim?
"¿Hasta cuándo hemos de morder el freno? Si no queréis a los catalanes, dejadlos, que no os necesitan, y si les queréis, no les tratéis como Felipe V" (Discurso en el Congreso en 1851).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada